قوانین مرجوعی

شرایط استفاده از سرویس بازگشت کالا


کلیه محصولات به شرح ذیل شامل استفاده از خدمات بازگشت کالا و پرداخت وجه مشتریان میباشند:


ایراد و اشکال در کالا

  • در صورتی که کالا خریداری شده توسط شما دارای ایراد و اشکال باشد, مشکل کالا میباست حداکثر در مدت ۷ روز به **پشتیبانی فروشگاه** اطلاع داده شود.
  • استفاده از این سرویس منوط به ارسال کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه و عدم مخدوش نمودن هلوگرام و محافظ کالا میباشد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات آن) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • هرگونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن و جعبه کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.


انصراف از خرید

 اگر از خرید خود منصرف شده و هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر از طریق **چت پشتیبانی** و یا **واتس اپ** اطلاع دهید.


نحوه ارسال کالا برای ما

لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق **چت پشتیبانی** و یا ارسال پیام در **واتس اپ** تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا” خودداری فرمایید.

  • پس از انجام هماهنگی , کالا را حتما به وسیله شرکت ملی پست ارسال بفرمایید و پرداخت هزینه حمل آن در صورت وجود ایراد و یا مغایرت با فروشگاه میباشد, لذا قبض پستی را حتما ضمیمه بسته نمایید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما